Uurtje, factuurtje is dood. Lang leve de vaste premie.
Bereken je premie!
Boekhouding en fiscale aangiftes
Je administratie uitbesteden aan The Social Accounting Club is heel makkelijk: je stuurt inkoop- en verkoopfacturen door naar je persoonlijke postbus en wij doen de rest.
Een foto maken van je factuur of direct factureren in de boekhoud app maakt je boekhouding bijhouden nog makkelijker.
Verzeker enkel en alleen je behoefte. We nemen de boekhoudkundige en fiscale risico’s bij je weg. Dat is onze missie.
Online boekhouden bij The Social Accounting Club betekent meer inzicht en gemak. Wij verwerken jouw administratie. Het enige dat jij hoeft te doen is je bonnetjes en facturen insturen.
Met de boekhoud app kun je een offerte opstellen of factuur maken en deze direct in de juiste vorm en je eigen huisstijl verzenden naar klanten.
Je krijgt meer inzicht in je boekhouding en zo kun jij succesvol ondernemen!
Jaarcijfers en advies
Naast je financiële administratie doen we ook je belastingen. Elk kwartaal zetten we de btw-aangifte of omzetbelasting voor je klaar. Ook kun je bij ons de inkomstenbelasting laten doen. Of ga een stapje verder en laat een jaarrekening opstellen.
Al vanaf het goedkoopste boekhoudpakket zorgen wij voor duidelijke jaarcijfers.
Met inzicht in de resultaten van je onderneming kun je risico’s zien, kansen pakken en je bedrijf vooruit helpen. Wij staan voor je klaar.
Heb je vragen over ondernemen, je belastingen of administratie uitbesteden? Laat het ons dan weten. Bel of mail, of plan een online afspraak.
Goed geregeld en de beste prijs
De administratie van een zzp’er of eenmanszaak is vaak eenvoudig. Als je het niet erg vindt om je eigen administratie bij te houden in bijvoorbeeld Excel, dan hebben we ook een pakket waarin we alleen de zzp belastingen doen. Zo betaal je in ieder geval nooit teveel belasting!
Geen verrassingen. Eén premie.
Je financiële administratie uitbesteden
Je kunt je boekhouding uitbesteden omdat je de kennis niet hebt. Of simpelweg omdat je geen tijd wilt besteden aan boekhouden. Wij zullen je bedrijfsadministratie inrichten en verwerken volgens de eisen van de belastingdienst. Zo kun jij succesvol ondernemen.
Je financiële administratie bijhouden
Elke ondernemer is wettelijk verplicht om een goede administratie bij te houden. Daarbij geeft een goede administratie bijhouden inzicht in kosten, omzet en winst. Zo kun je inspelen op ontwikkelingen en je activiteiten bijstellen. Je administratie goed opzetten vanaf de start van je eigen bedrijf is key.
Alle gegevens over je onderneming die je vastlegt op papier of in digitale vorm. Bijvoorbeeld:
- Kasadministratie (ook kladnotities) en kassabonnen
- Financiele aantekeningen zoals inkoop- en verkoopboek
- Tussentijds gemaakte controleberekeningen
- Ontvangen facturen en kopieën van verzonden facturen
- Bankafschriften
- Contracten, overeenkomsten en andere afspraken
- Agenda’s en afsprakenboeken
- Correspondentie
- Software en databestanden
Iedere ondernemer moet zijn administratie minimaal 7 jaar bewaren. Dit is de fiscale bewaarplicht.
Bewaar digitale gegevens minimaal 7 jaar, ook als je deze uitprint. Je mag gegevens alleen op papier bewaren als je een kleine administratie hebt die binnen redelijke termijn te controleren is.
Facturen met betrekking tot onroerende zaken dien je 10 jaar te bewaren.
- Je voor- en achternaam en de juridische naam van je afnemer:
- De handelsnaam mag ook, als die in combinatie met het adres en woonplaats bij de Kamer van Koophandel is geregistreerd.
- Het volledige adres van je onderneming en die van je afnemer, waar de onderneming feitelijk is gevestigd.
- Je btw-nummer.
- Je KvK-nummer.
- De datum waarop de factuur is uitgereikt.
- Een opeenvolgend nummer.
- De aard van de goederen of diensten die je hebt geleverd.
- de hoeveelheid van de goederen of de omvang van de diensten die u hebt geleverd
- De datum waarop de goederen of diensten zijn geleverd, of de datum van een vooruitbetaling
- Het bedrag dat je in rekening brengt, exclusief btw
- Lever je prestaties met verschillende btw-tarieven? Vermeld dan de aparte bedragen. Neem daarnaast de eenheidsprijs op, als dit van toepassing is.
- Het btw-bedrag dat je in rekening brengt.
Lees meer aangepaste regels voor facturen op Belastingdienst.nl
Bij digitaal factureren verstuur je facturen als pdf-bijlage via email.
In een elektronisch of e-factuur staan alle gegevens op een vaste plek in het bestand. Zo kan deze van het ene geautomatiseerde systeem worden verwerkt in het andere. Dit bespaart tijd en geld:
- Makkelijker en sneller verwerken van facturen
- Nauwkeurig en minder fouten
- Geen print/portokosten
Elektronische facturen zijn geldig in de gehele Europese Unie. Ze moeten altijd voor de mens leesbaar zijn. Ook moet jouw afnemer akkoord zijn dat je een e-factuur stuurt.
De facturen die je in onze app maakt worden omgezet naar een digitale en elektronische factuur en ge-emaild naar de afnemer!
Waarom een online administratie bijhouden?
- Je hebt overal waar internet is toegang tot je administratie. De makers van het boekhoudprogramma verbeteren deze continu volgens de laatste veiligheidsnormen.
- Offertes en facturen overal gemakkelijk online maken en digitaal versturen. De boekhoudapp heeft een desktopversie en biedt inzicht in je financiën.
- Real-time inzicht in je debiteuren en crediteuren en de status van je onderneming.
- Koppelingen met je bankrekening, het programma leest de bankafschriften. Dit bespaart tijd en voorkomt fouten. Let op: hier kunnen kosten aan verbonden zijn bij jouw bank.
- Je bespaart tijd, handmatig invoeren hoeft niet meer. De app maakt je leven een stuk makkelijker!
- Door de efficiënte manier van werken is je online administratie bijhouden goedkoper.